7 Ocak 2010 Perşembe

Fasulye Turşusu Kavurması


Malzemeler:
2-3 Kaşık sıvıyağ
2 Ufak soğan (Baya bir ufaklardı, toplasan bir orta boy soğan eder.)
1 Tabak fasulye turşusu
Yarım kaşık domates salçası

Bu turşu, babannemden geldi. Bize patik ve tülbent de yollamış. Sağolsun. Mısır unu da yollamış. Bir ara  mısır ekmeği yapıcam inşallah.
Tarife geçelim. İnce uzun doğradığınız soğanları (ben aceleden öyle ince ince doğramadım şekilde görüldüğü gibi) yağda kavurun. İçine salçayı ekleyip birazcık kavurun ve doğranmış turşuyu ekleyip bir iki sefer de hepsini birlikte karıştırın. Turşunun tuz miktarına göre kavurmanın tuzunu ayarlayın. Eksik gelirse çok az ilave edersiniz. Afiyet olsun.

3 yorum:

aysenur dedi ki...

Bu bana yapilir mi yaa :( Uhu uhu :( Simdi git tursu al, gel eve ugras pisir... Yaa ben gitmeden yapsaydin ya, canim cekti :(

humeyra dedi ki...

Ama sen gitmeden önce, bu turşu yoktu ki evde. Marketten aldıklarımız ise fazlaca tuzlu ya da ekşi, yapay bir tadı var. İçine ne katıyorlarsa artık...

aysenur dedi ki...

Neyse affettim (sol kasini kaldiran adam)-->(cunku sag kasi kalkmiyor :D)

Related Posts with Thumbnails