19 Mayıs 2010 Çarşamba

Mevsim Salatası

Mevsim salatasıydı bu salata, tabi ben mevsiminde ekleseydim :P Aradan aylar geçti, mevsim kıştan bahara döndü, bahar bitiyor, ben ancak ekliyorum.
Aman zaten salataya tarif mi gerekir de işte ekliyorum. Size ne? Asabiyim zaten şu sıralar. Olur olmadık şeylere sinirleniyorum. Ama evde sinirlenilecek insan yok, anneye babaya sinirlenilmez, minik kardeşe zaten kızılmaz, çünkü minik. O yüzden de sağa sola saldıramıyorum. Havva, büroya gelip senle mi kavga etsem... Arkadaşlar ne içindir? Bekle beni hele, bir bulaşayım sana.
Bu salatayı zaten annem çok sevdiği için ekle demişti.

1 havuç rendelenir, 7-8 dal marul doğranır, 1 domates, 1 salatalık, 1 yeşil biber,1 kırmızı etli biber doğranır, sirke (limon), yarım çay bardağı zeytinyağı, tuz. İlla ki dereotu, 6-7 dal, 6-7 dal maydanoz. Varsa nar ekşisi.

İşte böyle, ah ben olmasam salata da yapamayacaksınız :P Neyse ki varım. İyi ki varım.

1 yorum:

Kırmızı Papatya dedi ki...

Ay yetişemiyorum sana..
once gelip kurufasulyene,oradan çıkıp birde salatana yorum yapıyorum :D
hümeyracım gercekten iyiki varsın..
Seni de tariflerini de seviyorum :)

Selamlar..

Related Posts with Thumbnails