9 Aralık 2009 Çarşamba

Köstebek Pasta (Dr. Oetker'den)


Bu pasta, dr. oetker'den. 'Acaba ne yapsam, tutar mı tutmaz mı?' diye düşünmeden hazırlayabileceğiniz hazır pastaların en güzeli olduğunu düşünüyorum. Tarif bana ait olmasa da her yapsın, bilenler bilmeyenlere söylesin babından köstebek pastayı da siteme eklemek istedim. Dr. Oetker'in sitesinde http://www.droetker.com.tr/denememutfagi_video_2_detay.php?act=Y2F0PTM1 linkte videolu anlatımı ile izleyebilirsiniz.

Malzemeler:
1 Paket Dr. Oetker köstebek pasta
100 gr. margarin
2 Yumurta
7-8 Kaşık süt (keki için)
3,5 Çay bardağı soğuk süt (kreması için)
3 Muz
26 cm çapında kek kalıbı (Bende 26 cm lik kek kalıbı yok. O yüzden 30 santimlikte pişirip kenarlardan kesip kekin çapını azaltıyorum.)

Tarifi ayrıntılarıyla zaten kutusunda da yazılı. Benim akşam akşam canım yine çekti. Yapmak lazım yakınlarda yine bir gün.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails