1 Kasım 2010 Pazartesi

Özgürce Yemek Yapmak!!

Size de oluyor muydu bilemiyorum, yemek yapıp bloğa eklediğim zamanlarda kendimi sıkışmış ve mecbur hissediyordum. Fotoğrafını çek, düzenle, yazısını yaz, yemeği yaparken de bir yandan not et ne kadar ne attım içine diye.
Fotoğraf makinesiz kalınca eski özgür günlerime döndüm. Yemekleri göz kararı yapmanın keyfini sürüyorum. Söz gelimi Beşamelli Tavuk mu pişirdim, tavuktan ne kadar koydum, bezelye ne kadar attım ölçme derdi yok, oh ne alaymış meğer dünya. Ölçü verme derdi olmasa fotoğraf çekmek dert değil de ölçülendirmek beni kasıyormuş meğer.
Yine de bloglarda sizlerle konuşmayı özlüyorum. Gitmesem de görmesem de orada birkaç blog yazarı vardı uzakta. Aranızda Kocaeli civarında oturan blog yazarı varsa toplaşın da tanışalım. Yemek yazarları zirvesi mi yaparız artık bilemiyorum, bir de güzel yemekler yapıp getirseniz hepsini yesem... Sanki iştahım bir açıldı bir açıldı, dünyayı verseler yutarım gibi geliyor.
Ayrıca bu yemeği yapan değişik tatların sahibesi, her nereli isen bunu yapıp da getiriversen bir zahmet. Gelip gidip resmine bakıyorum, tembellikten henüz yapabilmiş değilim. Bugün tembelliği bir kenara koyacaktım ki tam, patates sadece 2 tane kaldığı için yapamadım. Baktıkça içim gidiyor.

6 yorum:

nesrin dedi ki...

Canim benim, ben de gecenlerde Hümeyra bir seyler yazsa da okusak diyordum. Icime dogmus meger. en azindan bizi ziyaret edip güzel yorumlarini biraksan olmaz mi?

kalpkurabiye dedi ki...

lain özledik be hümeyracımm..
tez zamanda bir makine edin bi zahmett:))
öperim canımm
sevgiler..

Zehra Gürgen dedi ki...

bazen bende ölçüden sıkılıyorum onu at bunu kat tariflerini çok seviyorum ama Fransız tarzı pastalar affetmiyor gramsız uygulamaları..

aymuzese dedi ki...

sevgili arkadaşim yemekleriniz çok güzel görünüyor sana blogumda bir hediyem var alabilirsin

mintinin dünyası dedi ki...

sevgili arkadaşım beim.nasılsın.epey oldu görüşmeyeli.bu ne hamaratlık maşallah.ellerine sağlık diyorum.

gelibolu17 dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞLAR

İSLAMIN IŞIGINDA İSİMLİ ETKİNLİĞİMİZ BAŞLIYOR

BU AYKİ KONU BAŞLIĞIMIZ "MUHARREM AYI'NIN FAZİLETİ "

humeyraninyeri.blogspot.com

gulaycebilgidunyam.blogspot.com

gelibolu17.blogspot.com

tarafından hazırlanmış olan "İSLAM'IN IŞIĞINDA" isimli etkinliğimize vereceğiniz destekler için şimdiden çok teşekkürler.
Biz düşündük ki,hepimiz sayfalarımızda önceden belirlediğimiz bir konu hakkında yazılar yazıp yayınlarsak, hem hep birlikte yeni ayetler, hadisler, dualar öğreniriz,
hem de belirlenmiş olan konu hakkında bilgilerimiz tazelenir.

MUHARREM AYI'NIN FAZİLETİ

İsimli Etkinliğimiz 13 Aralık Pazartesi günü başlayacaktır.
Ev sahibemizde sevgili gulaycebilgidunyam.blogspot.com olacaktır...
Muharrem ayı boyunca sayfalarınızda yayınlayacağınız yazılarınızı kendisine haber verdiğiniz takdirde zevkle sayfasında yayınlayacaktır.

Kıymet verilen dört aydan biri
Muharrem ayı, Zilkade, Zilhicce ve Receb’le beraber Kur’an-ı kerimde kıymet verilen 4 aydan biridir. (Tevbe 36)

Nafile oruç tutacaksan Muharrem ayında tut, çünkü o, Allahü teâlânın ayıdır. O ayda bir gün vardır ki, o günde Allahü teâlâ geçmiş kavimlerden birinin tevbesini kabul etti. Yine o gün tevbe edenlerin günahlarını da affeder.) [Tirmizi]

Etkinliğimize herkes davetlidir,lütfen çağırmayı unuttuğumuz,yada davetiye götüremediğimiz arkadaşlarımız kusura bakmasınlar...
İsteyen herkes istediği kadar yazı ile katılabilir...

Related Posts with Thumbnails