20 Eylül 2010 Pazartesi

Fotoğraf makinesiz olmaz ama...

Efendim,

Uzun bir aradan sonra yine bir blog yazısıyla tekrar aranızdayım. Ben evlenip barklanırken yorum bırakan blog arkadaşlarıma tek tek teşekkürü bir borç bilirim. Arada sağdan soldan internete girip yorumlarınızı okuyordum. Ancak yorumlara yanıt yazacak kadar fırsatım yoktu. En nihayetinde evimize internet bağlattık. Artık ara ara yazılar yazarım.

Evlenmek güzel şey, bekarlara tavsiye ediyor ve "Darısı başlarına!" diyorum, hepsinize hayırlı hayırlı eşler... Artık masalların sonunda gökten üç elma değil üçer beşer eşler düşsünler. Düştükleri yerlerde düğünler dernekler kurulsun, düğün sofraları blog yemekleri kadar güzel görünsün, herkes mutlu mesut hayırlı ömürler sürsün, vesaire vesaire...

Yalnız bir maruzatım var, fotoğraf makinem olmadığı için makine tedarik edene kadar yemek yayınlamak yerine, yapılmış yemekleri deneyip keyfimize bakıcaz. (Not: Aslında  -laf aramızda- zaten yemekleri sıcak sıcak acele mideye indirmek varken öncesinde fotoğraflarını çekmek zorunda hissetmek insanı strese boğuyordu. Bahanesiyle böyle bir dertten kurtulmuş oldum.)

Akşama misafirlerimiz var. Onlara Kıbrıs'ta iken Aynur'la pek severek yediğimiz tavuk dolmalarından yapmayı denicem. İnternette benzer bir tarif bulamadım ama zaten hayatımızın yarısı uydurmakla geçtiği için uydurup yapabileceğime inanıyorum. Tavuk bonfilelerinin içine beşamelli bezelyeli maydanozlu... (ve o an içimden ne gelirse) karışımdan koyup, bonfileleri katlayıp sağını solunu dikicem. Üzerine unutmazsam yumuşak olsun diye sütlü tereyağlı sos sürüp folyoya sarıp fırında azıcık pişirip sonra pane harcına bulayıp kızartmayı düşünüyorum. Tabi pişirirken durumlar değişebilir, o başka türlüsünün daha iyi olacağına karar verebilirim. ama sonuçta içi beşamel dolgulu, dışı çıtır paneli tavuk dolmalarım olmasını hayal ediyorum.
Neyse... Çamaşır asmam gerek. Karnımda acıktı. Birşeyler yemeliyim. Markete gidip sufle için çikolata almalıyım.

Tekrar görüşünceye kadar herkese mutlu evlililer efendim :)

9 yorum:

nesrin dedi ki...

Senden iyi haberler geldigine sevindim. Mutlulugun daim olsun. Sevgiler...

kalpkurabiye dedi ki...

canıımmm:))
hayırlı uğurlu olsunn..
allah mutlu mesut yaşatsın inşallaahhh:))

ebru dedi ki...

canım hoşgeldin. Allah hayırlı uğurlu bir yastıkta kocamak nasip etsin inş.

gelibolu17 dedi ki...

canım hoşgeldin,ne iyi ettinde geldin,özlemiştim seni:)

iyi geceler sevgiler selamlar

GULAYCE dedi ki...

MERHABALAR CANIM EVLİLER KEVRANINA VE ARAMIZA HOŞ GELDİN.EVLENDİĞİNİ İZMİT'E GELİN GİTTİĞİNİ DÜN GÜLCAN'DAN ÖĞRENDİM.HAYIRLI UĞURLU VE MUTLU BİR EVLİLİĞİN OLUR İNŞALLAH.CENAB-I ALLAH MUTLULUĞUNU DAİM EYLESİN. GÜZEL TARİFLERİNİ BEKLİYORUZ.SEVGİLER SELAMLAR CANIM

gelibolu17 dedi ki...

şeker yine ben,aa bıktırırım artık,
ben aslında diyecektimki:
artık senind eevind enet olduğuna göre,şu bizim "islam'ın ışığında" etkinliğimizi yenden başlatsakmı?
hııı,ne dersin,
ben gülayce ninde bize yardım etmesini istiyorum,sen bana haber ver,
ben bir an önce başlatmak istiyorum,tamammı,paslanmıyalım...
sevgiler selamlar canım...

Adsız dedi ki...

S.A.
HAYIRLI OLSUN.
Mutlu, huzurlu bir yuvan olur inşaallah.

mihli dedi ki...

hümeyra hanımcım, şu tavuk dolmayıda denediyseniz , detaylı bir tarif alalım lütfen...chicken world'de(galeria nın orda:)), californiada, yiyip yiyip doyamayanlardan biri olarak, bende zamanında cok tarif aradım.. ama ne orjinalini ankarada, nede tarifini nette buldum...
kıbrısa tekrar gitme sebeplerine ciddi bir madde olarak eklenmelidir tavuk dolma..

MERHABA dedi ki...

özledik sizi ,biraz geç kalmakla birlikte hayırlı uğurlu olsun Rabbim mutluluğunuzu daim etsin.Bu arada kızım kedilerin hayranı sizede çok selamı var.Sevgiler...

Related Posts with Thumbnails