23 Nisan 2011 Cumartesi

Kızarmış Karnabahar

Nihayet bloğum geri dönmüş. Nasıl sevindim, sanki para veriyorlar da bana buraya yazıyorum diye, niye o kadar sevindiysem :) Wordpresse bloğumu yedeklemiştim ama tadı tuzu yoktu. Mutlu mesut blogpot üzerinden devam edebilirim artık.

Malzemeler:
Yarım karnabahar kafası (Tuz+ 1 Kaşık sıvıyağ)
1 Yumurta
3 Kaşık yoğurt
2 Kaşık un
1 Çay kaşığı Kabartma tozu
1 Çay kaşığı tuz
Sıvıyağ
Sarımsaklı yoğurt
Karnabaharı çiçeklerine ayırıp yıkayıp tuzlu ve azıcık yağ döktüğümüz suda haşlıyoruz, yumuşuyor. Sonra yumurta, yoğurt, un, kabartma tozu ve tuzu çırpıp haşlanmış ve süzülmüş karnabaharlarla karıştırıyoruz. Teflon tavaya çok az sıvıyağ koyup karnabaharları teflonda her yanları kızana kadar kızartıyoruz. Tabağa aldığımız karnabaharların üzerine sarımsaklı yoğurt döküp yiyoruz. O halini çekip koyacaktım ama çok açtık, çekmeye fırsat kalmadan yedik.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails