8 Ocak 2010 Cuma

8 Ocak Kedi Günü

Bu günü Kedi Günü ilan ediyorum. Kedileri bu kadar seviyorken, hala bloğuma bir kedi resmi eklememiş olmam ne büyük bir eksiklik. Bundan böyle yılın bu gününde bir yerlerden bir kedi bulunmalı, beslenmeli ve sevilmeli. Aslında hep yapılmalı ama yapmayanlar en azından bugün yapsınlar. Kedi gibi güzel bir başka hayvan daha var mı acaba? Şu patilerdeki tüylerin kalkan kısımlarının şekerliğine bir bakın. Nasıl muhteşem yaratmış Allah?
Bu kedi benim olsaydı da sevseydim şimdi. Kimin kedisi ise, ne şanslı insanmış o insan

2 yorum:

aysenur dedi ki...

Haha ben de bunu facebookuma koydum yeni :) Cok lezzetli bir patisi var! Deneyin, pisman olmayacaksiniz :D

Ama efendim bir konuya deginmek istiyorum, oyle caninizin istedigi bir gunu kedi gunu ilan edip uzerimize yuklediginiz sorumlulugun farkinda misiniz? Ya hani kedi bulamayanlar ne yapacak??? Yilin Turkiyede gecirebilecek bir gununu secseydiniz daha bi makbule gecerdi. Ahanda gecmiyor makbule artik, küsmüş!

humeyra dedi ki...

Hani anneler gününde derler ya
- Biz annemizi bir gün değil her gün seviyoruz.
Kedilerinki de o hesap :P Buldun mu seveceksin. Özel bir zamanı olması şart değil ama 8 Ocak'ta ayrıca dikkat etsek daha güzel olur. Kediler için şiirler yazıp pano hazırlayalım. Bu şiirleri panoya asalım. Komposizyon yarışması düzenleyelim. En güzel kedi konulu komposizyona kedi hediyesi verelim. Resimler yapalım, yaptıralım. Tören düzenleyip 1 dakikalık saygı duruşu yapalım vs...

Related Posts with Thumbnails