26 Şubat 2010 Cuma

Nohut Salatası


Malzemeler:
2 Su bardağı haşlanmış nohut
Yarım beyaz soğan (Yarım ay şeklinde doğranmış)
1 Tatlı kaşığı pulbiber
Yarım çay bardağı kadar sıvıyağ
1 Limon
Tuz
(Maydanoz)

Karıştır bunları. Al sana salata. Maydanoz da katılabilirdi. Ama yoktu evde. Babama alışveriş listesi yollamıştık bu akşam, A'dan Z'ye almış ne varsa, ama maydanoz yokmuş. Bu salatanın kaderi buymuş. Ama çok güzeldi. Hatta bu salatanın maydanozlu haline yağ koymayacaksın, alacaksın lavaşı, düreceksin nohutla. Annem belki yarın lavaş alır.

1 yorum:

gelibolu17 dedi ki...

merhaba nasılsınız.yorumunuzu gülümseyerek okudum...
tanıştığımıza memnun oldum...
aramıza hoşgeldiniz...
zevkli bir etkinlik bizimkisi,
ben içinde olmaktan son derece memnunum...
sende yapabilirsin ev sahibeliği tarifte yollayabilirsin istediğin kadar...
sırda bekleyen arkadaşlar var ben sana haber veririm okey.görüşmek üzere sevgiler.adınızı yazdım listeye...
hahahaa kara liste değil ama ev sahibesi listesine....

Related Posts with Thumbnails