29 Mayıs 2010 Cumartesi

"İslamın Işığında" Dini Etkinliği 4 - İslam'da Kadın


"Allah mümin erkeklere ve mümin kadınlara, altlarından ırmaklar akan cennetler vaad buyurdu. Orada ebedi kalacaklardır. Hem de Adn cennetlerinde hoş meskenler vaad etmiştir. Allah'ın rızası ise hepsinden büyüktür. İşte asıl büyük kurtuluş da budur." (9:72)
...
Ümmü Seleme (radıyallahu anha) anlatıyor:
"Resulullah (aleyhissalatu vesselam) buyurdular ki: 'Hangi kadın, kocası kendisinden razı olarak vefat ederse, cennete girer.' '' (Tirmizi, Rada 10,(1161)
...
tarafından hazırlanmış olan ,
"İSLAMIN IŞIĞINDA" Dini Etkinliği 4 - İslam'da Kadın
konulu etkinliğimize vereceğiniz destekler için şimdiden çok teşekkürler.

"İslamda Kadın" başlığının altında paylaşacağımız, güzel dinimizin biz kadınlara verdiği önemi ve değeri, haklarımızı, Allah'ın ve Resulü(SAV)'nün vaadettiği nimetleri öğrenelim istiyoruz.

30 MAYIS-15 HAZİRAN
tarihleri arasında etkinliğimize
ev sahibeliği yapacak.

Sayfanızda yazınızı yayınlayıp başına
-İslam'ın ışığında-
yazıp haber vermeniz yeterlidir.
Ayrıca bu etkinliğe isteyen herkes katılabilir,
davetiye götüremediğimiz arkadaşlarımız lütfen kusura bakmasınlar.
Etkinliğimize herkes davetlidir...

Sevgiler

NOT: ŞU SIRA İNTERNETE GİRECEK VAKTİM ÇOK FAZLA YOK. O SEBEPLE PEK UĞRAYAMAZ OLDUM. ÇOK YAKINDA DÖNÜCEM İNŞALLAH. HEPİNİZE KOLAY GELSİN MİLLET :)

4 yorum:

uğurböceği dedi ki...

slm.blogunu çok hoş.izlemeye aldım .

gelibolu17 dedi ki...

canımmm nasılsın neler yapıyosun.koşturuyosun farkındayım Allah kolaylık versin canımmmm,
çok öpüyorum seni,3 ayların hayırlı olsun:)
sevgiler selamlar...
mail atıcam sana etkinlik için,
fikrin lazım,canikom,15 inde yeni ev sahibesi lazım,,,,

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
bu etkinlik icin bizleri haberdar ettigin icin cok tesekkür ederim. Benim böyle birseyden mesela haberim yoktu, gerci bende yaklasik 3 haftadan beri ortada yoktum.
Insallah senin dönmende uzun sürmez:))

Seni kocaman öpüyorum ve sevgilerimi birakiyorum.

Hoscakal

Tespih Taneleri... dedi ki...

Kandilin mubarek olsun canim dualarinda beni de unutma olur mu?
Umutlu, saglikli iman lezzetiyle dolu, huzurlu bir hayat dilegiyle...

Related Posts with Thumbnails