24 Mart 2010 Çarşamba

Babamın Çok Sevdiği Çikolatalı Kreması

Dün yine evde çikolatalı krema vardı. Babam, artık eve elinde bitter çikolatalarla geliyor ve bu kremadan sık sık yapmamı istiyor. Çok sevdiği kremanın tarifi geliyor şimdi arkadaşlar.

Bu tarif, sıradaki yemek tarifine talip olan Gülcan'a yani Gelibolu17'ye ve Porselen Demlik Çay Saati Etkinliği için Lezizce'ye gelsin. Bol çikolatalı günler diliyorum herkese.

Malzemeler:
2,5 Su bardağı süt
6 Kaşık şeker
120 gr Ülker Golden Bitter Çikolata (Parçalayın)
1 paket vanilya
2 Yumurta sarısı
2 Çorba kaşığı un

Üzeri için arzu ederseniz hindistan cevizi

Vanilya hariç tüm malzeme hep beraber karıştırılarak pişirilir. Kaynayınca içine vanilya da eklenir ve karıştırılır. 4-5 dakika da mikserle çırpıp kaselere paylaştırdınız mı hazır. Üzerine de hindistan cevizi serpip servis edebilirsiniz. Afiyet olsun.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili Humeyra,çikolata sevenler çikolatalı bu tatlıları da çok seviyorlar,cevizle lezzeti bir kat daha artmıştır,eline sağlık,sevgilerimle...

gelibolu17 dedi ki...

işteeee buuuuu,seviyorum seniii,çikolatalı krema için değil ama Allah için...
çok tatlısın sen canım yaaa,
bak şimdi gerçekten çok mutlu oldummm...
sağolasın...
"önce bir kaç damla yaşş,
gözlerimden süzüldüüüü,
benimmiydi bu tarif,
çikolatalı krema,
hıçkırdım sendeledim,
ayaklarım çözüldüüü,
banamı hediye edilmişti,
gözlerime inanamadımm.."
bu güftede benden sana gelsin...
sevgiler canım...

LEZİZCE dedi ki...

Canım benim çok teşekkür ediyorum.Hem kim sevmezki çikolatayı hele ben....valla tarifide kaseyide alıp gidiyorum canım.Sevgiyle hep mutlu kal.

Kadına Dair Herşey dedi ki...

merhaba,ellerine sağlık arkadaşım,çikolataya bayılırım,mutlaka yapacağım,sahipsiz olsa bir de ben talip olurdum,boynumu büküp defterime yazıp başka tariflerine de bakmaya gittim.Bugün sendeyim,44.tarif senin,sitelerim de yayında olacak,her sey gonlunce olsun,sevgıler

Related Posts with Thumbnails